VERZENDEN & BEZORGEN BIJ THE BLIND SPOT
Bij The Blind Spot verzenden we alle pakketten via PostNL. Via een aparte e-mail ontvang je een track & trace code, zodat jij je pakket kan volgen tot aan je voordeur.
Wanneer je voor 16:00 uur je bestelling plaatst bij The Blind Spot word je bestelling diezelfde dag nog verzonden en heb je je bestelling over het algemeen de volgende dag in huis. (Let op: Bestellingen die geplaatst zijn op zaterdag, zondag en maandag worden pas op de dinsdag verzonden!)
BEZORGEN IN HET BUITENLAND
The Blind Spot verstuurt naar de volgende landen:
- Nederland – €5,95 verzendkosten – Gratis verzending vanaf €59,-
- België – € 10.- verzendkosten – Gratis verzending vanaf € 150.-
- Europa: € 10.- verzendkosten – Gratis verzending vanaf € 150.-
- Duitsland
- Frankrijk
- Spanje
- Portugal
- Spanje
- Italië
- Luxemburg
- Polen
RUILEN EN RETOURNEREN BIJ THE BLIND SPOT
Je artikel ruilen of retourneren? Dat kan. Artikelen van The Blind Spot mag je binnen 14 dagen na ontvangstdatum retour sturen. Voorwaarde is wel dat de producten schoon, onbeschadigd, ongewassen en verpakt zijn in de originele verpakking. The Blind Spot crediteert geen beschadigde en/of gebruikte artikelen. Uiteraard mag ruilen & retourneren ook in onze winkel in Goes.
RUILEN
Wil je jouw aangeschafte item ruilen voor een andere maat? Dat is geen probleem. Stuur een e-mail naar info@theblindspot.nl , waarin je het volgende vermeldt: ordernummer, je naam, het artikel dat je wilt ruilen en wat de reden van de ruiling is.
Twijfel je over de maat of pasvorm? Je mag ons altijd mailen op info@theblindspot.nl of bellen tijdens kantooruren voor advies. Via WhatsApp mag ook op +31 (0)6 52 46 04 50.
RETOURNEREN
Is je Blind Spot aankoop toch niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer, dat kan gebeuren. Meld je retour aan:
- Stuur een e-mail naar info@theblindspot.nl, waarin je het volgende vermeldt: het ordernummer, je naam, het artikel en graag ook de reden van retour (niet verplicht).
- De bestelling is binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd.
- Wel retour gestuurd niet aangemeld? Zonder de juiste gegevens verwerken we jouw retour niet. Indien er geen gegevens bij je retour zitten, kunnen wij je retour helemaal niet verwerken en blijft deze helaas liggen. Aanmelden is dus belangrijk!!
- Een kledingstuk mag alleen worden geretourneerd in nieuwstaat, zodat wij het product kunnen verkopen aan een andere klant. Sinds kort werken wij met het retourvignet. Zit deze er niet meer aan? Dan levert dit waardevermindering op en zullen wij niet het volledige aankoopbedrag terugstorten.
- Retouren die te laat worden geretourneerd danwel worden aangeboden als retour buiten het wettelijk toegestane retourtermijn van 14 dagen worden niet meer geaccepteerd. Er vindt dan geen restitutie plaats.
- Let op: De volgende producten kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden:
- Badkleding
- Panty / Maillots
- Sokken
- Ondergoed
- Oorbellen
- Outlet items waarbij nadrukkelijk vermeld staat dat het retourrecht vervalt, kunnen niet geretourneerd worden. Deze vermelding lees je duidelijk terug bij het product zelf en in de factuur.
RETOUR ADRES
Stuur je pakket retour terug naar:
TERUGBETALING
Zodra wij de retour goedgekeurd hebben en de retourartikelen van je hebben ontvangen, krijg je een e-mail met bevestiging in je mailbox. Binnen 14 dagen ontvang je het aankoopbedrag van je retour terug op je rekening. Terugbetaling vindt automatisch plaats op het rekeningnummer waarmee de originele betaling is gedaan. Uiteraard proberen wij zo snel mogelijk de retournering af te ronden.
LET NOG WEL EVEN OP:
- Retourkosten zijn voor eigen rekening .
- De verzendkosten voor eventuele vervangende artikelen nemen wij wel voor rekening.
- Het risico van verzending bij retourneren ligt bij de klant.
- Mail ons je track & trace code, zodat we jouw pakket kunnen volgen.
- Artikelen als ondergoed, badkleding, bikinibroekjes, oorbellen, sokken, panty’s & maillots komen uit hygiënisch oogpunt niet in aanmerking voor retournering of ruiling.